Klantgerichtheid begint met weten wat de klant wil
Voor een klantgericht product is het misschien wel nuttig om…
november 15, 2017/door adminHoe Design Thinking uw organisatie nieuwe kansen biedt.
Henri Ford gaf al aan: If I had asked my customers what they…
maart 16, 2015/door adminEmail marketing 40 keer zo effectief als Facebook en Twitter
Veel organisaties hebben in de afgelopen jaren flink geïnvesteerd…
februari 25, 2015/door adminCombinatie blog/email sterk in opkomst
"Wie minder de nadruk legt op verkoop, zal meer verkopen."
Content…
februari 13, 2015/door adminContent…
Blijf kijken naar het doel
Als je je constant blijft richten op je klantwaarde, laat je…
oktober 15, 2014/door adminToont u uw klantwaarde wel genoeg?
Als je klantgericht bent, vind je dat vanzelfsprekend. Maar…
september 15, 2014/door adminKlant betekent van oorsprong ‘warm zijn’ en ‘makker’
Als u klantvriendelijk wilt zijn, behandel uw klanten dan op…
september 14, 2014/door adminKunt u in een zin zeggen wat uw unieke klankvoordeel is?
Vergeet wat u allemaal doet en te bieden heeft, maar probeer…
december 18, 2013/door adminDe Gouden Regel voor succes in Actiemarketing
Maak van iets gewoons iets bijzonders, en de menselijke natuur…
december 16, 2013/door admin