Klantgerichtheid begint met weten wat de klant wil
Voor een klantgericht product is het misschien wel nuttig om te weten of die klanten ook echt bestaan.
Dadelijk als de muur valt zijn er wel 80 miljoen Duitsers! Weet je wel hoeveel stickers dat zijn? De stem van mijn goede vriend sloeg…
Hoe Design Thinking uw organisatie nieuwe kansen biedt.
Henri Ford gaf al aan: If I had asked my customers what they wanted, they'd have said a faster horse.
U heeft vast van ze gehoord: Uber en Airbnb. Beide bestaan slechts enkele jaren en gooien wereldwijd de taxi- en hotelwereld overhoop.…
Email marketing 40 keer zo effectief als Facebook en Twitter
Veel organisaties hebben in de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in Social Media. Maar uit onderzoek van McKinsey blijkt dat email marketing bijna 40 keer beter werkt om klanten te werven dan Facebook en Twitter samen. De meeste mensen…
Combinatie blog/email sterk in opkomst
"Wie minder de nadruk legt op verkoop, zal meer verkopen."
Content marketing - vooral de combinatie blog/email - is enorm in opkomst. Reclame wordt steeds meer vervangen door zinvolle informatie, die voor (potentiële) klanten werkelijk…
Blijf kijken naar het doel
Als je je constant blijft richten op je klantwaarde, laat je je niet afleiden door de dagelijkse details. Zo blijven snelheid en richting van het bedrijf goed gaan.
Samen iets leuks doen onderhoudt de relatie. Geldt zowel voor zaken als…
Toont u uw klantwaarde wel genoeg?
Als je klantgericht bent, vind je dat vanzelfsprekend. Maar het blijft belangrijk om dat te laten zien en zelfs te onderstrepen.
"Hoezo krijgen we een factuur waarvoor we niets hoeven te betalen?" De financieel directeur van mijn klant…