Half Sized Blog Element (Single Author Style)
Half Sized Blog Element (Multi Author Style)
Voor een klantgericht product is het misschien wel nuttig om te weten of die klanten ook echt bestaan. Dadelijk als de muur valt zijn er wel 80 miljoen Duitsers! Weet je wel hoeveel stickers dat zijn? De stem van mijn goede vriend sloeg bijna over toen hij vol enthousiasme over zijn nieuwste project praatte. Hij […]
Henri Ford gaf al aan: If I had asked my customers what they wanted, they’d have said a faster horse. U heeft vast van ze gehoord: Uber en Airbnb. Beide bestaan slechts enkele jaren en gooien wereldwijd de taxi- en hotelwereld overhoop. Tegen hun disruptive aanpak is uiteraard veel weerstand, maar vriend en vijand zijn […]
Klantgerichtheid begint met weten wat de klant wil
Voor een klantgericht product is het misschien wel nuttig om te weten of die klanten ook echt bestaan. Dadelijk als de muur valt zijn er wel 80 miljoen Duitsers! Weet je wel hoeveel stickers dat zijn? De stem van mijn goede vriend sloeg bijna over toen hij vol enthousiasme over zijn nieuwste project praatte. Hij […]
Hoe Design Thinking uw organisatie nieuwe kansen biedt.
Henri Ford gaf al aan: If I had asked my customers what they wanted, they’d have said a faster horse. U heeft vast van ze gehoord: Uber en Airbnb. Beide bestaan slechts enkele jaren en gooien wereldwijd de taxi- en hotelwereld overhoop. Tegen hun disruptive aanpak is uiteraard veel weerstand, maar vriend en vijand zijn […]